Friday 7 October 2011

CERITA KOSONG

KPOP? doiiiii. siapa je yang tak kenal kan? group macam 2PM, 2AM ( adik - beradik 2pm ), INFINITE, MBLAQ, BEAST, GD & TOP, BIGBANG, FT ISLAND, CN BLUE, SS501. cukup la setakat tu, kalau nak ikut kan aku maybe sampai esok la tak kehabisan aku nak list kan.

sekarang nie pun DEMAM KPOP nie still berleluasa dan semakin berleluasa. tak kira la budak-budak ke, mak budak ke, bapak budak ke semua nya terkena tempias virus KPOP nie.

bukan tujuan mengagungkan mereka - mereka nie. tapi, seriously aku tak tipu. sape dengar, tengok vidoe lagu korea nie mesti sangkut la. tak dengan yang nie, mesti dengan yang nie.

aku  nie pun bukan la yang obses sangat dengan KPOP. ermmm. iye ke?? okay.. biarkan je persoalan tu. tapi, setakat nak tukar angin ape salah nya kan? sekali - sekala ubah angin.

tapi, yang aku mula tak faham. group - group macam nie dah mula ade dekat MALAYSIA. tumbuh bak cendawan lagi. or dalam erti kata lain MPOP.

MAAF! 
BUKAN KES NAK MENG - ANAK TIRI KAN INDUSTRI HIBURAN TANAH AIR. DAN MEMARTABATKAN MEREKA - MEREKA TU. tapi, ape yang KPOP dengan MPOP buat memang seriously macam langit dengan bumi. video macam ape je. yg member group pulak acah2 jambu.obviously, tu memang meniru KPOP yang sememangnya sinonim dengan kejambuan mereka.

seriously, takde niat ape pun. just nak share pendapat  je. btw, tahniah la korang yg tgh or memang dah berjinak - jinak dengan MPOP. teruskan lah. saya tak halang pun.

nie one of my favourite video. I'M YOUR MAN by 2PM
http://www.youtube.com/watch?v=jGlJia9H9d8




MY NICHKHUN
         * comel kan? kau ade? die aku punya. no kongsi -kongsi



AWESOME PLUS COMEL = NAY :)

No comments: