Tuesday 18 October 2011

Hemah ke?

HEMAH.Yg pasti hemah bukan nama makcik aku atau pun korang mahupun jiran belakang aku atau pun cikgu aku dan bukan juga nama mak aku.kutuk mak aku tampaq kau sampai jordan.
DAN sekali lagi entri ni berkaitan dgn manusiamanusia yang mcm korang sbb dok pikiaq dia baguih sgt boleh
bawak kereta dkt jalan fatherinlaw dia punya.ehh marah ngat aihh.
AMBOI,tu dia Farah Diana dok cakap utara pekat ngat nuhhh.WELL,UTARA celup ofkossss.

"eh cik Farah suka hati lah nak bawa kereta mcm mana pun bukan bapak yu yang bayar downpayment kereta ai pungg"
MEME lahh bapak ai tak byr downpayment kereta perari yu ni hah yang bapak ai bayar downpayment
kereta ai.nak gaduh di siang hari tunggu malam ahh sbb ni lah kalau marah aku merepek bertujuan tak nak mencarut  kalau mencarut lagi panjang lebar.ihetchuihetchu igt ada kereta perari dgn blekbewi boleh langgar
mcm kitaorg ni kone merah tu kee.gedik ngat aihh.
"Eh ang ni dok hingaqhingaq ang dok bawak kereta pa?"
Mini cooper S je pung.
"Tudiaaa dok berangan sakan noh ang parahh.baru belajaq sekerat jalan kerja pung kerani akaun sekerat masa dok hingaq mcm pakai BMW,JAGUAR nuhhh."
Eh dialogdialog manusia yang berwarna merah ni kau tu ddk dalam blog aku dah lah merahh,menyakitkan hati pulak tu satgi aku lempaq ang kat luaq baru tauu.PERLI aku ckp kedah lettuuwww.
SATGI dgn angang dgn kaler merahmerah darah ang tu aku campak luaq.amboi pandai perli
tuan dah ni.ehh sembah balik sembah balik.
"Jeles letuwwww.kitaorg merah comel,ang hitammmmmmm gelap.kbai"
Dasar dialog kota raya murahan!pui main kaler kulit pulak.eleh ngat ang merah ang boleh buat cantu ahh.
KALAU ang hensem hot menyiurkan mcm mat lutfhi my hunibunistrwabewi ni takpa lahh
omeyomey kann mcm sharukan!


DAN  YE,YA,YES,BETUL manusia ni suka sangat ikut kepala dorang yg bulat paling comel di hatiku tu,
sampai bawa kereta pun nak ikut kepala dorang yg kiot tuu -.-


WAHAI abong,kakok,adok dan mokcikmokcik lain kali bawa kereta ikut jalan yang betul mcm dkt jalan raya.jgn hang pa semua dok ikut jalan kepala bapakzz korang jaa.
KAYBOI.

Dialogdialog merah korang ada ke gambar mcm ni.pui.
Paling gedik dan comey,FD c:

No comments: