Tuesday 15 November 2011

XPRESI

*Nama dia bukan bizi Dia MATLUTHFI90 <3!

KORANG,aku tipu korang yang aku busy hikkkkk.

TUDIAAAAAAAAAAAAAAAAAA!PAPAN sudah marii.JAPPPP 

Sama gila muka korang dgn mariaaa elenaaaa.so funiii.

ITS "FUNNY" btw.ehhh at least bagi salammmmmmm.bukan mcm kau korangkorangkorangg?
Dah jawab salamm.TAPI kenapa korang mcm pelik sejak akhirakhir ni.erk cara korang mengekspresi kan katakata korang melalui gambargambar retis ni.sapa ajaaa huh sapasapasapa?

WELL ITU CARA KAMI NAK EKSPRESIKAN HIDUP KAMI.kalau hang ekspres kan hidup hang mcm mana?
Bercakap ikut mulut.kan?

 Aku tak tau lah kalau hang ni mmg dilahirkan bengap atau sbgnya tapi takpalahh itu ja yang hang mampu buat hang buat lahhh selagi boleh hidup ikut lahh hang.
TAPI tudia lah kan orang sekarang aku tak tau lahh mereka masih lagi berfikir kolotmolot.

mcm hang.
 
seriusli?

Okay teruskan apa yang hang nak teruskan.
Okay manusia sekarang menganggap yang cara seperti ini tidak membantu DAN YAAAA,manusia itu dorang/korang/kamu/awak /you,merekamereka ini masih berkata benda seperti ini kolot seperti pemikiran dorang opss.KAN?

 
Entah kitaorg tak tau mls nak dgr hang berckp dgn kolot.NEXTTTTTTTT!

Takpelahh selagi merekamereka di atas ini masih membanggakan Malaysia dgn pendapat dorang aku tak kisah dan yaa ada manusia yang baru nak jejak kaki nak ambil langkah bayi nak masuk bendabenda mcm ni seperti *batuk*aku*batuk*.

Amboi igt ada orang nak baca blog dia laa tu.KALAU takde kitaorg dah lamaa terkubur bungkus blog niii.HAHAHAAHAHAHAHA
 
fook you.



Assalamualaikum.

*mata dia kecik sblh heheh jahat ngattt.


Lancang dari mulut FARAH

No comments: